operationfripple

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Lucas - 25 september 2010 12:19

 Vi ska idag kolla lite på A- och U-18 laget. Som sagt är man missnöjd med gårdagens resultat men ska försöka med nästan identiska taktiker idag med. Förhoppningsvis blir det mer mål framåt än bakåt.


A-laget


Scumbag FC - Zhitty´s Talanger


 


Dagens taktik ser ut på följande sätt. Det har enligt en insider i laget att #19 Vilhelm kommer kliva in i laget i halvtid för och se om förändringen i laget är stor. Killen som kommer få lämna planen är #11 Ivan. Laguttagningen är annars densamma som igår.


Mitt tips: 3-1


U-18


Taktiken här är identisk med gårdagens, förutom att Tor har bytt plats med Arne. Dock hoppas man på att de spelat in sig lite mer än igår.


Zhitty´s Talanger - 3NG3NH0C4S FC

Zhitty´s Talanger - Barthélemy Saints


Mitt Tips: 5-0 (walkover)

Mitt Tips: 3-2


// Of



Av Lucas - 25 september 2010 10:23

Sivert Nordlander


Sivert flyttade hit för 1 säsong sen, en yngling som fick speltid i det unga laget. Hans ankomst var inget annat än ett chans köp säsong 34. Hans tid efter det har varit enorm. Vunnit flertaler skytteligor, men klubben vill sälja för och öka på kapitalet. Ett kapital som inte skrämmer någon annan..



 


Bilden ovan visar en bild på Sivert då, nu och i framtiden. En relativt trovärdig utveckling om man lägrar killen, iår tog han 5-6 bollar på lägret. Framtidsbilden är en bild som enligt mig nästan räcker till för U-21 landslaget. Trots det är det enda budet klubben fått in på 5 Miljoner, ett bud som klubben inte kunde nappa på. Om man inte får något bättre bud innan den sista dagen den här säsongen kommer man börja träna mot framtidsbilden. Vi hoppas på att Sivert är våran nye Raúl, men klubben måste tyvärr släppa han om rätt bud kommer. Vi önskar Sivert en bra framtid vare sig det är i laget eller inte.


//Of

Presentation


"Framgång".
Det är ordet managerzone laget Zhitty´s Talanger ska uppfylla.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Nu är det så att jag funderar på o skicka min ena kines (10sna,8kon,8tack) på läger, ska jag och isf vilket?
 Lägra inte
 Teknik och inlägg (veckans läger)
 Vänta tills nästa vecka och bestäm dig då

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards